lunes, 15 de marzo de 2010

Noves formes de COMUNI.CAR

El director de la revista COMUNI.CAT, va assistir el passat dijous 11 de març a la conferència titulada "Què ha de tenir i què ha de saber un bon professional digital", i va arribar a la conclusió que si nosaltres, els estudiants de comunicació, algun dia treballem a través d'Internet haurem d'estar al dia de tot el que passa, ser creatius i conèixer a fons les noves tecnologies amb les que haurem de comunicar.
També és indispensable tenir talent, ganes, valors humans (si vols emocionar, t'has d'haver emocionat) i tenir una mica d'experiència.
Tot i aquests requisits, d'aquest tipus de comunicador també se n'esperen una serie de coses: que aprengui ràpid, que sàpiga treballar en equip i que domini l'eina de la professió.
L'origen d'aquests professionals és senzill, tal i com van explicar a la conferència:
- 50% són gent que no té estudis

- 15% agències digitals espanyoles i estrangeres
- 15% petites agències productores i estudis digitals

- 10% empreses digitals relacionades amb la comunicació

Foto: umstforum.net

Sílvia Sanjosé Riera

No hay comentarios:

Publicar un comentario