miércoles, 10 de marzo de 2010

Consum juvenil a la carta


El segon dia de Jornades Blanquerna ens ha ofert conferències molt interessants, entre elles una que estava per llepar-se’n els dits: la dieta (cultural) dels joves, presentada per Anna Prats, de la 12na promoció de la FCB i Lluís Tolosa, director tècnic del Baròmetre de la Comunicació.

Fent ús d’un to desenfadat i informal, d’acord amb el públic que l’escoltava, Tolosa ha explicat la gran importància dels estudis d’audiència a Catalunya, que mesuren molt més que el nombre d’espectadors que té un programa televisiu; també estudien diaris, suplements, ràdios, concerts, espectacles... Però la conferència, tal i com el seu nom indica, ha anat derivant d’estudis generals a estudis centrats en els joves, els grans protagonistes d’aquestes Jornades. Un gran recull de dades, estadístiques, entrevistes i gràfics exposats al llarg d’una hora i mitja, han acostat a l’oient a una nova manera de veure el camí que segueix la joventut, tant social com culturalment.

Foto: www.escacc.cat

Sílvia Sanjosé

1 comentario:

  1. veo que el tema te interesa, has expuesto muy bien las ideas de la cpnferencia!

    Carlota Viaplana

    ResponderEliminar